Stäng fönster

Anmäl dig till nyhetsbrevet i dag!

  • Få erbjudanden och viktig information
  • Få inbjudningar till events och arrangemang
  • Få erbjudanden innan de släpps till alla kunder

Tack för att du anmälde dig till nyhetsbrevet!

 
Fyll i dina uppgifter nedan:
Fyll i dina uppgifter nedan:

Fakturafrågor

Nedan finner du svar på vanliga frågor kring fakturor och betalning.

Finns det möjlighet att delbetala en faktura?
Om du har köpt en exklusiv produkt brukar det inte vara några problem att få fakturan delad på två tillfällen. Kontakta kundservice för information om hur betalning kan ske.

Finns det möjlighet att betala alla fakturor i slutet av månaden?
Ja, kontakta kundservicen för att eventuellt ändra betalningsdatum.

Vad händer om jag får problem att betala fakturan i tid?
Kontakta kundservice så fort som möjligt.

Kan jag betala med kreditkort eller via autogiro?
I dagsläget kan vi tyvärr inte erbjuda den möjligheten.

Hur kan jag betala?
Sänd inga pengar idag. En faktura med 14 dagars kredit medföljer din försändelse. I vissa fall sänds myntet mot postförskott, se mer information under leveransvillkor.

Vad har Mynthuset Sverige för rutiner vid betalningspåminnelser?
Med varje försändelse får du en faktura med 14 dagars betalningsfrist (undantag är försändelser som skickas mot postförskott). Om fakturan inte betalas inom betalningsfristen kommer du att mottaga en betalningspåminnelse med en inkassovarning samt en avgift på 50 kr. Om fakturan inte betalas gäller normala inkassorutiner.

Vad gör jag om jag får en påminnelse på något jag redan har returnerat?
Ta kontakt med vår kundservice snarast, så att vi kan spärra fakturan tills paketet har kommit till rätta. Har du sänt returen som rekommenderat brev eller paket kan du efterlysa det på Posten med hjälp av kollinummret på ditt kvitto. Kom ihåg att det är du som är ansvarig för returen.


« Tillbaka